سوالات متداول

سوالات متداول مشتریان :

در اینجا به تعدادی از سوالات متداول شما مشتریان گرامی پاسخ داده شده است.

پاسخ

1 _ شرکت توسعه نوآوری کاسپین صنعت با شماره ثبت 9860 نماینده رسمی بانکی  در ارائه خدمات بانکداری در طی سال‌های گذشته با چندین بانک و موسسه همکاری داشته و به عنوان نماینده رسمی, اتصال به شبکه شتاب را با بانک‌های (دی, سینا و شهر _نماینده رسمی) بانک کارآفرین و بانک اقتصاد نوین انجام خواهد داد.

2 _ تمامی فعالیت های کاسپین صنعت به عنوان شرکتی معتبر در زمینه تجهیزات بانکی بصورت رسمی و ثبت شده است. اینماد نمادی است که مشتری می‌تواند با کلیک‌کردن روی آن اطلاعاتی مانند وضعیت نماد (تاریخ اعتبار آن)، آدرس، تلفن و پست الکترونیکی شرکت یا فروشگاه را مشاهده کنند و از معتبر‌بودن فعالیت آن مطمئن شود. وجود این نماد کمک می‌کند تا مشتری اطلاعات کامل وبسایت را بشناسد و به آن اعتماد کند. شما می‌توانید از‌طریق استعلام نماد الکترونیکی در وب‌سایت enamad.ir شناسایی کنید. اینماد منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر شده و به کسب و کارهای مجازی (کسب و کار اینترنتی و موبایل) مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آن‌ها اعطا می‌گردد؛ این نماد پس از بررسی وبگاه (وب‌سایت) و احراز هویت و صلاحیت مالک (حقیقی یا حقوقی) آن صادر می‌گردد. (جهت اطمینان روی تصویر اینماد پایین صفحه کلیک کنید.)

3_ ساماندهی رسانه های دیجیتال پایگاهی است که اطلاعات همهٔ مدیران سایت‌ ها در آن ثبت می‌شود، وب‌ سایت ساماندهی به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌ های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وابسته است و به احراز هویت مدیران سایت‌ها می‌پردازد. نماد ساماندهی رسانه‌های دیجیتال نمادی است که مشتری می‌تواند با کلیک‌کردن روی آن اطلاعاتی مانند وضعیت نماد (تاریخ اعتبار آن)، آدرس، تلفن و پست الکترونیکی شرکت را مشاهده کنند و از معتبر‌بودن فعالیت آن مطمئن شود. وجود این نماد کمک می‌کند تا مشتری اطلاعات کامل وبسایت را بشناسد و به آن اعتماد کند. شما می‌توانید از‌طریق استعلام نماد ساماندهی رسانه های دیجیتال با استعلام در وب‌سایت samandehi.ir  شناسایی کنید. (جهت اطمینان روی تصویر ساماندهی پایین صفحه کلیک کنید.)

4_ همچنین در کاسپین صنعت بدون نیاز به پرداخت مبلغ کالا مراحل اتصال به شبکه بانکی و آماده سازی دستگاه و تجهیزات انجام خواهد شد.

5_ سابقه درخشان شرکت کاسپین صنعت در عرصه بازرگانی کالا این اطمینان را به شما می دهد که خرید از کاسپین صنعت تجربه شیرینی را برای شما خواهد ساخت. کاسپین صنعت با سابقه سال‌ها فعالیت و جلب رضایت صدها نفر مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده است که بخشی از این عملکرد را از طریق رسانه های اجتماعی به اطلاع عموم میرساند. کاسپین همواره به عنوان برند معتبر در بازرگانی و تجارت الکترونیک نزد مشتریان و وارد کنندگان کالا شناخته شده است.  بنابراین با خیال راحت و با اعتماد خرید کنید و لذت خرید از فروشگاه بزرگ کاسپین را تجربه کنید.

برای مشاهده صفحه مجوزهای کاسپین صنعت اینجا کلیک کنید.

پاسخبله _ تهیه و نصب این دستگاه نیاز به مجوز ندارد و همه افراد میتوانند با تماس با یکی از شماره های کاسپین صنعت یا از طریق بخش ثبت سفارش نسبت به تهیه آن اقدام کنند. کاسپین صنعت به عنوان نماینده رسمی بانکی در ارائه خدمات سوئیچ بانکی اقدامات لازم را جهت اخذ مجوز اتصال به شبکه شتاب انجام خواهد داد.

پاسخ: خیر _ این نوع تجهیزات برای استفاده عمومی در نظر گرفته شده است و مختص به یک حساب خاص نمی باشد.

پاسخ: کارشناسان ما برای راحتی و آشنایی شما مشخصات کالاها را ثبت نموده اند. در صورتی که قبل از خرید سوالی دارید می توانید با شماره های ما تماس بگیرید یا از طریق واتس آپ سوالات خود را بپرسید. همچنین میتوانید شماره تلفن و نام خود را در پایین صفحه در بخش (مشاوره) ثبت نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید.

ما در تلاشیم با ارائه اطلاعات دقیق و بروز بتوانیم پاسخگوی تمامی سوالات شما باشیم.

پاسخ: کاسپین صنعت عامل رسمی فروش و خدمات خودپرداز و کشلس در ایران تجهیزات خود را به ۳ روش کلی به فروش میرساند.

بصورت نقد
تسویه با چک تا ۴ ماه
با وام بانکی با بازپرداخت یکساله

پاسخ: مشتری گرامی شما میتوانید از طریق دکمه افزودن به سبد خرید و اتصال به درگاه بانکی نسبت به خرید و تسویه اقدام نمایید و یا با یکی از شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید. همچنین میتوانید از طریق ثبت سفارش رایگان در همین صفحه درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

میتوانید روی هریک از گزینه های زیر کلیک کنید.

پرداخت از طریق درگاه بانکی

ثبت سفارش رایگان

خرید اقساطی

دو ماه تعویض بدون کسر مبلغ (برای اولین بار در ایران):

مشتری گرامی شما تا 2 ماه پس از دریافت تجهیزات بانکداری (غیر نو/بازسازی شده) می‌توانید نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. در صورت تمایل به تعویض طی دو ماه پس از تحویل, هیچ هزینه جداگانه‌ای دریافت نمی‌شود و تنها تفاوت مبلغ با کالای جدید محاسبه خواهد شد.

. شرایط استفاده از طرح تعویض تا 2 ماه پس از تحویل چگونه است؟

  1.  کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری نداشته باشد.
  2. برچسب روی قطعات کنده یا مخدوش نشده باشد.
  3. تجهیزات می‌بایست از لحاظ فنی مانند روز تحویل باشد.
  4. هیچ قطعه ای تعویض نشده باشد.
  5. فقط توسط کارشناسان کاسپین صنعت راه اندازی یا رفع عیب و صورتجلسه شده باشد.

پاسخ: کاسپین صنعت سلامت و اصالت کالاها را تضمین میکند. در صفحه محصول مشخصات کامل کالا و کشور و کارخانه تولید کننده محصول نوشته شده است که می توانید هنگام خرید از بارکد محصول نسبت به اصل بودن کالا مطمئن شوید.

  1. شما میتوانید با استفاده از نرم افزارهای بارکدخوان, کارخانه تولید کننده و تمامی مشخصات کالا را بررسی نمایید.
  2. معمولا تولید کننده های لوازم دیجیتال جهت شناسایی محصولات خود مشخصات هر کالا را در سایت خود ثبت میکنند. بنابراین هر کالا یک شماره سریال جهت شناسایی دارد که از طریق آن میتوان در سایت رسمی شرکت تولید کننده به اصالت آن پی برد.

پاسخ: خیر _ قیمت های درج شده همیشه با آخرین تغییرات بروز شده است و نیاز به استعلام قیمت بصورت تلفنی نمی‌باشد. اما پیشنهاد می‌کنیم جهت انتخاب درست محصول با ما تماس بگیرید.

کالاهای دارای قیمت که در سایت مشاهده میکنید در انبار موجود و قابل سفارش هستند. البته گاهی برای برخی از کالاها ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه‌ی آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش ویژه ، تعدادی از محصولات با تخفیف ویژه و قیمت ارزانتر‏ نسبت به فروش‏‌های عادی عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند روز امکان سفارش‏ گذاری دارند. تکمیل سفارش در زمان جشنواره ها فقط به مدت محدود امکان پذیر است و مشتریان گرامی می‌بایست در سریعترین زمان نسبت به تحویل مدارک اقدام نمایند.‌

پاسخ: اتصال به شبکه بانکی کشور(شتاب) که در اصطلاح به آن سوئیچ کردن گفته میشود توسط شرکت کاسپین صنعت (به عنوان نماینده رسمی در ارائه خدمات بانکداری) انجام خواهد شد. در صورت ثبت سفارش در کاسپین صنعت یا با تماس با یکی از شماره تلفن های ما رویه دریافت سوئیچ بصورت خودکار انجام خواهد شد. کاسپین صنعت در تمامی مراحل تا راه اندازی دستگاه همراه شماست.

جهت مشاهده مدارک اخذ سوئیچ اینجا کلیک کنید.

پاسخ: بعد از ثبت نام و ارسال مدارک اولیه و تایید توسط واحد سوئیچ, دستگاه با هماهنگی قبلی به آدرس متقاضی ارسال میشود. بطور معمول دستگاه در حدود یک هفته تا 30 روز کاری بعد از دریافت مدارک ارسال خواهد شد.

پاسخ: بله. رویه تحویل کالا در محل این شرایط را برای مشتریان گرامی به وجود آورده است. شما می‌بایست پس از تماس با کارشناسان ما مشخصات خرید خود را اعلام نمایید و پس از دریافت کالا مبلغ کامل آن را پرداخت نمایید.

البته ممکن است این رویه در بعضی از محصولات یا در شرایط خاص قابل انجام نباشد و با تشخیص کارشناسان صورت می‌پذیرد.

پاسخ: تجهیزات کوچک از طریق پست یا تیپاکس جا به جا خواهند شد و تجهیزات سنگین و پرحجم از طریق شرکت‌های حمل بار مجاز و با هماهنگی خریدار ارسال خواهد شد. اقلام قبل از ارسال بیمه حمل و نقل شده و بارنامه صادر خواهد شد.

همچنین خریدار نیز میتواند شخصا و با خودروی شخصی خود نسبت به تحویل گرفتن دستگاه خود اقدام نماید.

پاسخ: تمامی دستگاه ها و تجهیزاتی که نیاز به نصب نرم افزار و راه اندازی دارند با نظر خریدار و در کارگاه کاسپین صنعت, نرم افزار نصب و راه اندازی خواهد شد و پس از تست و انجام آزمایش های مربوط (QC), جهت ارسال آماده خواهند شد. همچنین امکان نصب در محل خریدار نیز وجود دارد و این امر توسط کارشناسان مقیم در منطقه خریدار در سراسر کشور انجام خواهد شد.

پاسخ: استفاده از رابط کاربری دستگاه ها بسیار ساده است. به همراه دستگاه دفترچه راهنما ارسال خواهد شد که تمامی اطلاعات مورد نیاز و کاربردی نوشته شده است. همچنین در زمان راه اندازی دستگاه ها کارشناسان ما آموزش های لازم جهت استفاده مناسب از دستگاه را ارائه خواهند داد.

کاسپین صنعت همیشه آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی می باشد.

خودپرداز:

جهت نصب و راه اندازی خودپرداز, ارسال مدارک مورد نیاز جهت اخذ سوئیچ بانکی الزامی است که لیست آنها در صفحه سوئیچ بانکی قابل مشاهده است.

دستگاه خودپرداز بدون نیاز به اقلام دیگر قابل راه اندازی و استفاده است و در صورت نیاز میتوان لوازم دیگری مانند سایبان, ارت الکتریکی و منبع تغذیه(UPS) تهیه و استفاده نمود. همچنین محل نصب باید دارای (هر نوع) اینترنت  باشد.

کشلس: دستگاه های کشلس تنها با ارسال مدارک مورد نیاز جهت اخذ مجوز سوئیچ بانکی راه اندازی و قابل استفاده هستند. همچنین میتوان از منبع تغذیه(UPS) نیز استفاده نمود.

 

پاسخ: تمامی تجهیزاتی که در سایت کاسپین صنعت مشاهده میکنید دارای حداقل 3 ماه و حداکثر یکسال گارانتی قطعات میباشد که از زمان تحویل به خریدار شروع و محاسبه خواهد شد. مدت زمان گارانتی هر یک از محصولات در صفحه محصول درج شده و قابل مشاهده است.

کاسپین صنعت در طور این سال‌ها تلاش کرده تا بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهد و با گسترش فعالیت خود توانسته تمامی استان‌های کشور را تحت پوشش خدمات خود در آورد. هم اکنون کاسپین صنعت در تمامی استان‌های کشور بصورت مستقیم خدمات خود را عرضه و پشتیبان نرم افزار و تجهیزات میباشد.

مشتریان گرامی میتوانند بعد از اتمام زمان گارانتی نیز نسبت به تمدید آن اقدام نمایند.

پاسخ: بله، کارشناسان بخش فروش به محض پرداخت یا ثبت اطلاعات در سایت با متقاضی تماس گرفته و نام و مشخصات خریدار و مشخصات پذیرنده سوئیچ را درخواست خواهند کرد.

همچنین همکاران گرامی میتوانند سفارشات خود را ثبت و نسبت به تکمیل اطلاعات پذیرنده در صفحه سوئیچ بانکی اقدام نمایند.

تمامی مراحل تا تحویل نهایی با هماهنگی خریدار صورت میپذیرد.

پاسخ: بله _ مالک در هر زمان میتواند نسبت به فروش اقدام نماید. خریدار میتواند با ارسال مدارک به کاسپین صنعت نسبت به اخذ مجوز بانکی(سوئیچ شبکه شتاب) اقدام نماید.

پاسخ: 

لطفا یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:

ثبت سفارش رایگان

خرید اقساطی

یا با شماره تلفن های ما تماس بگیرید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
تماس با ما