نگهداری و پشتیبانی نرم افزار و تجهیزات
کاسپین صنعت در طور این سالها تلاش کرده تا بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهد و با گسترش فعالیت خود توانسته تمامی استانهای کشور را تحت پوشش خدمات خود در آورد. هم اکنون کاسپین صنعت در تمامی استانهای کشور بصورت مستقیم خدمات خود را عرضه و پشتیبان نرم افزار و تجهیزات میباشد.
پشتیبانی در تمام استان ها با اعزام کارشناسان مقیم.
خدمات نگهداری و پشتیبانی نرم افزار و تجهیزات در سه سطح به شرح زیر قابل ارائه می باشد :
سطح یک : به صورت تلفنی و ایمیل
سطح دو : درصورت عدم رفع مشکل به صورت فوق، تعامل با کارشناسان مشتری برای شناخت دقیق تر مشکل و تعیین زمان برای حل آن.
- در دو سطح فوق خدمات پشتیبانی فقط در روزهای غیر تعطیل و در ساعات اداری قابل ارائه است.
سطح سه : ارائه خدمات پشتیبانی به صورت 24*7 و با اعزام کارشناس مقیم.
خدمات پشتیبانی در هر یک از سطوح فوق، مطابق قرارداد و شرح خدمات قید شده در آن ارائه خواهد شد.
از جمله مزایایی که ارائه خدمات تضمین و پشتیبانی براي مشتری فراهم می نماید، عبارت است از:
- دسترسی به دانش و تجربه کارشناسان شرکت
- دسترسی به روش هاي آزموده شده
- جلوگیري از بروز مشکلات شناخته شده
- حل مشکلات احتمالی در کوتاه ترین زمان ممکن
- به روز نگه داشتن اطلاعات فنی و نرم افزارها