پشتیبانی

نگهداری و پشتیبانی نرم افزار و تجهیزات

پشتیبانی در تمام استان ها با اعزام کارشناسان مقیم.

خدمات نگهداری و پشتیبانی نرم افزار و تجهیزات در سه سطح به شرح زیر قابل ارائه می باشد :

سطح یک : به صورت تلفنی و ایمیل

سطح دو : درصورت عدم‌ رفع مشکل ‌به صورت فوق، تعامل‌ با کارشناسان مشتری برای شناخت دقیق تر مشکل‌ و تعیین زمان برای حل آن.

  • در دو سطح  فوق خدمات پشتیبانی فقط در روزهای غیر تعطیل و در ساعات اداری قابل ارائه است.

سطح سه  : ارائه خدمات پشتیبانی به صورت 24*7 و با اعزام کارشناس مقیم.

خدمات پشتیبانی در هر یک از سطوح فوق، مطابق قرارداد و شرح خدمات قید شده در آن ارائه خواهد شد.

از جمله مزایایی که ارائه خدمات تضمین و پشتیبانی براي مشتری فراهم می نماید، عبارتست از:

  • دسترسی به دانش و تجربه کارشناسان شرکت
  • دسترسی به روش هاي آزموده شده
  • جلوگیري از بروز مشکلات شناخته شده
  • حل مشکلات احتمالی در کوتاه ترین زمان ممکن
  • به روز نگه داشتن اطلاعات فنی و نرم افزارها
این صفحه را به اشتراک بگذارید
تماس با ما

نیاز به مشاوره دارید؟

نام و شماره تلفن خود را ثبت نمایید و منتظر تماس ما باشید:
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.