استفاده و بهره از سایت کاسپین (favasanat.ir) صنعت به منظور توافق شما با شرایط و قوانین ذیل تلقی میگردد:

  1. در مرحله اول تمامی خدمات ارایه شده و محتویات سایت favasanat.ir صرفا برای استفاده غیر تجاری و شخصی شما عزیزان عرضه شده است. و طبق قوانین و ضوابط هر گونه کپی برداری از محتویات سایت کاسپین صنعت برای مقاصد تجاری ممنوع بوده و در صورت کپی برداری محتویات حتما باید با ذکر منبع و آدرس سایت ارایه شود.
  2. اطلاعات موجود در سایت favasanat.ir بر اساس اطلاعات ارایه شده از جانب شرکتهای تولید کننده در سایت قرار داده می شوند. ممکن است اطلاعات وارد شده دارای خطاهای نگارشی وغیر دقیق باشند، سایت کاسپین صنعت هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات درج شده ندارد و تمامی اطلاعات سایت کاسپین صنعت به طور مداوم به روز و آپدیت می شوند.
  3. خرید از سایت کاسپین صنعت بر مبنای شرایط و ضوابط تعیین شده و همچنین آیین نامه های موجود در تجارت الکترونیک از جانب جمهوری اسلامی ایران میباشد.
  4. شما میتوانید با ارسال ایمیل به info@favasanat.ir با ما در ارتباط بوده و همچنین درنظرسنجی ها شرکت و انتقادات و پیشنهادات خود را نیز برای ما ارسال کنید . لازم به ذکر است که ارتباط ما با کاربران و مشتریان با توجه به درج نشانی تلفن وآدرس و … صورت میپذیرد پس از درج اطلاعات اشتباه جدا خودداری کنید .
  5. تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما پایگاه رسمی سایت favasanat.ir میباشد. ما با هیچ روش غیر رسمی به جز ارسال نامه از طرف آدرس های رسمی و مورد تایید سایت با شما تماس نخواهیم گرفت .
  6. سایر سایت ها و لینک های مربوطه که در سایت ” کاسپین صنعت” به منظور اطلاعات کامل تر و بیشتر کاربران قرار داده شده است مستقل بوده و سایت ” کاسپین صنعت” هیچگونه مسئولیتی در قبال آنان ندارد.
  7. تمامی اطلاعات ثبت شده توسط کاربران در سایت ”favasanat.ir” به صورت محرمانه و ایمن میباشد و در اختیار طرفین و اشخاص قرار داده نمی شود و ما موظفیم که با آخرین فنآوری ها حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کنیم .

گارانتی

مدت گارانتی دستگاه های خودپرداز مطابق با قراردادهای فیمابین می باشد. حداقل زمان گارانتی دستگاه های خودپرداز 3 ماه می باشد.

سایر محصولات: مدت گارانتی و خدمات فروش بسته به نوع کالای خریداری شده فرق دارد و بطور معمول در سایت ” کاسپین صنعت ” 7 روز در نظر گرفته می شود (در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد): اکنون چناچه محصول یا کالای ارایه شده همراه با گارانتی باشد و دچار نقص فنی شود، خریدار میبایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی به نسبت ارایه کالا و خدمات پس از فروش از شرکت گارانتی دهنده اقدام کند.

شرایط 7 روزه بازگردانی کالا

استفاده از ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

1.  اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

2. اگر در اثر حمل و نقل هنگام ارسال ، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد .

3. وجود مغایرت، باید هنگام تحویل کالا، به واحد فروش از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود. مشتری گرامی در صورتی که کالای دریافتی شما با مدل در خواستی شما مغایرت دارد بلافاصله با فروشگاه تماس گرفته و فروشگاه را مطلع نمایید.

4. اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

5. اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات کاسپین صنعت (شماره تلفن 09120690966) اطلاع داده شود. ( در صورت تهیه و آماده سازی برای ارسال هزینه های احتمالی و ایاب و ذهاب برعهده مشتری خواهد بود)

6. در صورت بروز مشکل فنی مطابق با شرایط گارانتی عمل خواهد شد و مبالغ واریز شده برگشت داده نخواهد شد مگر با قبول خسارات وارده و هزینه های که کاسپین صنعت در قبال ارسال محصول متحمل شده است.

7. آسیب‏‏ دیدگی, باید هنگام دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کاسپین صنعت اطلاع داده شود . تحویل گرفتن کالا به منظور پذیرش سلامت کالا می باشد.

8. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کاسپین صنعت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.(در صورت درخواست خریدار مبنی بر ارسال کالا با باربری یا خودروی حمل دیگر که شخصا خود خریدار هماهنگی های آن را انجام میدهد شامل امتیاز بازگردانی کالا نخواهد بود. )

9. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش کاسپین صنعت ارسال شود.

10. مشتریان گرامی هنگام دریافت کالا به صورت کامل کالا را مورد بررسی قرار دهید در صورت وجود مشکل، فورا با شماره تلفن 09120690966 تماس بگیرید. با اطلاع به کارشناسان فروش , مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نماید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کاسپین صنعت بازگردانده شود. در موارد جزئی بعد از هماهنگی با شرکت جهت مذاکره و حل مشکل و یا کسر مبلغی به عنوان خسارت وارده اقدام نمائید با توجه به شرایط و وضعیت ارسال و همچنین  قوانین فروشگاه بعد از تحویل کالا , سایت کاسپین صنعت در قبال محصولات تحویل داده شده به مشتری مسئولیتی ندارد و تنها به جهت رفع مشکل با مشتری هم کاری خواهد کرد.

چگونگی ارسال کالای مرجوعی

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه کاسپین صنعت جداً خودداری نمایید.

–  لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با  ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.

نکات و قوانین مندرج در این صفحه ممکن است در آینده شامل بند ها و قوانینی در مفاد آن باشد . فلذا انجام خرید به منزله پذیرش کلیه مفاد مربوطه میباشد.

شما میتوانید پاسخ ما به بعضی از سوالات متداول را در این صفحه ببینید.

پاسخ: کاسپین صنعت سلامت و اصل بودن کالاها را تضمین میکند. در صفحه محصول کشور تولید کننده محصول نوشته شده است که می توانید هنگام خرید از بارکد محصول نسبت به اصل بودن کالا مطمئن شوید.

  1. شما میتوانید با استفاده از نرم افزارهای بارکدخوان, کارخانه تولید کننده و تمامی مشخصات کالا را بررسی نمایید.
  2. با توجه به اینکه بعضی از کارخانه ها روی کالای خود بارکد و یا نام برند خود را حک می کنند می توانید نام حک شده برند یا بارکد را روی کالا مشاهده نمایید.
  3. معمولا تولید کننده های لوازم دیجیتال جهت شناسایی محصولات خود مشخصات هر کالا را در سایت خود ثبت میکنند. بنابراین هر کالا یک شماره سریال جهت شناسایی دارد که از طریق آن میتوان در سایت رسمی شرکت تولید کننده به اصالت آن پی برد.

پاسخ: کارشناسان ما برای راحتی و آشنایی شما مشخصات کالاها را ثبت نموده اند. در صورتی که قبل از خرید سوالی دارید می توانید با شماره های ما تماس بگیرید یا از طریق واتس آپ سوالات خود را بپرسید. ما در تلاشیم با ارائه اطلاعات دقیق و بروز بتوانیم پاسخگوی تمامی سوالات شما باشیم.

بله. رویه تحویل کالا در محل این شرایط را برای مشتریان گرامی به وجود آورده است. شما میبایست پس از تماس با کارشناسان ما مشخصات خرید خود را اعلام نمایید و کرایه حمل یا بیعانه را پرداخت نمایید و پس از دریافت کالا مبلغ را پرداخت نمایید.

ممکن است این رویه در شرایط خاص قابل انجام نباشد و با تشخیص کارشناسان صورت میپذیرد.

پاسخ: بله،

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

پاسخ: (بدلیل نوسان قیمت و جلوگیری از اشتباه پیشنهاد می شود با ما تماس بگیرید. اگر به هر دلیلی کالا به اشتباه موجود ثبت شده باشد بلافاصله بعد از خرید کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و وضعیت موجودی اصلاح خواهد شد.  در صورتی که قیمت تغییر کرده باشد تفاوت قیمت خریداری شده و قیمت جدید کالا توسط مشتری باید پرداخت شود. لازم به ذکر است در این صورت شما میتوانید سفارش خود را لغو کنید و در سریع ترین زمان کل مبلغ به حساب شما عودت داده خواهد شد.)

کاسپین صنعت حق خود میداند که به هر دلیلی سفارش پذیرفته شده را لغو نماید و نسبت به عودت وجه اقدام نماید.

کالاهای دارای قیمت که در سایت مشاهده میکنید با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار موجود و قابل سفارش هستند. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت یا چند روز امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

پاسخ: سابقه درخشان شرکت کاسپین صنعت در عرصه بازرگانی کالا این اطمینان را به شما می دهد که خرید از کاسپین صنعت تجربه شیرینی را برای شما خواهد ساخت. 

کاسپین صنعت با سابقه سال‌ها فعالیت و جلب رضایت صدها نفر مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده است.

کاسپین همواره به عنوان برند معتبر در بازرگانی و تجارت الکترونیک نزد مشتریان و وارد کنندگان کالا شناخته شده است.  بنابراین با خیال راحت و با اعتماد خرید کنید و لذت خرید از فروشگاه بزرگ کاسپین را تجربه کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
تماس با ما