شرایط و قوانین:

استفاده , خرید و بهره از سایت, تجهیزات و خدمات کاسپین (favasanat.ir) صنعت به منظور توافق شما با شرایط و قوانین ذیل تلقی میگردد . شما مشتری گرامی با خرید یا استفاده از خدمات کاسپین صنعت توافق خود را با قوانین این شرکت اعلام میدارید:

  1. در مرحله اول تمامی خدمات ارائه شده و محتویات سایت favasanat.ir صرفا برای استفاده غیر تجاری و شخصی شما عزیزان عرضه شده است. و طبق قوانین و ضوابط هر گونه کپی برداری از محتویات سایت کاسپین صنعت برای مقاصد تجاری ممنوع بوده و در صورت کپی برداری محتویات حتما باید با ذکر منبع و آدرس سایت ارائه شود.
  2. اطلاعات موجود در سایت favasanat.ir بر اساس اطلاعات ارائه شده از جانب شرکت های تولید کننده در سایت قرار داده می شوند. ممکن است اطلاعات وارد شده دارای خطاهای نگارشی و غیر دقیق باشند، سایت کاسپین صنعت هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات درج شده ندارد و تمامی اطلاعات سایت کاسپین صنعت به طور مداوم به روز و آپدیت می شوند. (با توجه به اینکه سایت کاسپین صنعت به عنوان سایت مرجع در ارائه خدمات بانکداری مطرح میباشد لطفا با اعلام خطاها و پیشنهادات محتوایی و فنی خود, ما را در ارائه خدمت رسانی بهتر یاری نمایید.)
  3. خرید از سایت کاسپین صنعت بر مبنای شرایط و ضوابط تعیین شده و همچنین آیین نامه های موجود در تجارت الکترونیک از جانب جمهوری اسلامی ایران میباشد.
  4. شما میتوانید با ارسال ایمیل به info@favasanat.ir با ما در ارتباط بوده و همچنین در نظرسنجی ها شرکت و انتقادات و پیشنهادات خود را نیز برای ما ارسال کنید . لازم به ذکر است که ارتباط ما با کاربران و مشتریان با توجه به درج نشانی تلفن وآدرس و … صورت میپذیرد پس از درج اطلاعات اشتباه جدا خودداری کنید.
  5. تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما پایگاه رسمی سایت favasanat.ir میباشد. ما با هیچ روش غیر رسمی به جز ارسال نامه از طرف آدرس های رسمی و مورد تایید سایت با شما تماس نخواهیم گرفت.
  6. سایر سایت ها و لینک های مربوطه که در سایت  “کاسپین صنعت” به منظور اطلاعات کامل تر و بیشتر کاربران قرار داده شده است مستقل بوده و سایت ” کاسپین صنعت” هیچگونه مسئولیتی در قبال آنان ندارد.
  7. تمامی اطلاعات ثبت شده توسط کاربران در سایت ”favasanat.ir” به صورت محرمانه و ایمن میباشد و در اختیار طرفین و اشخاص قرار داده نمی شود و ما موظفیم که با آخرین فنآوری ها حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کنیم.
  8. مشتری گرامی توجه داشته باشید جهت بهبود کیفیت پاسخگویی به تلفن ها تمامی مکالمات شما با همکاران (تلفن های ثابت و موبایل) ما ضبط و ثبت میشود.
  9. مشتری گرامی در صورت خرید تجهیزات غیر نو (کارکرده) مانند خودپرداز تا ۲۴ ساعت پس از پرداخت بیعانه (پیش پرداخت) مبلغ پرداخت شده قابل استرداد است. بدلیل اینکه این تجهیزات با سفارش خریدار بازسازی و آماده سازی خواهد شد و در جهت آماده سازی هزینه هایی مانند هزینه حمل و نقل, لیفتراک, رنگ, تهیه و تعویض قطعات مصرفی یا معیوب و دیگر هزینه های احتمالی را برای شرکت در پی خواهد داشت, در صورتی که خریدار به هر دلیل از خرید خود منصرف شود کاسپین صنعت میتواند به منظور تامین هزینه های متحمل شده فاکتور مربوطه را صادر و مطالبات خود را درخواست نماید.

گارانتی دستگاه های خودپرداز

  • مدت گارانتی قطعات دستگاه های خودپرداز ” ۳ ماه ” می باشد.
  • تمامی قطعات داخلی تجهیزات دارای برچسب های ثبت شده میباشند. قطعات بدون برچسب یا دارای برچسب مخدوش شامل گارانتی نمیشوند.
  • منظور از گارانتی قطعات, تعمیر و رفع عیب قطعات در کارگاه میباشد و میبایست قطعات به منظور رفع عیب به کارگاه ارسال شود.
  • کاسپین صنعت هیچگونه تعهدی در قبال رفع عیب یا پرداخت هزینه های رفع عیب تجهیزات در محل نصب ندارد. لذا به منظور استفاده از خدمات گارانتی قطعات توصیه میشود در زمان گارانتی, از تعمیر قطعات معیوب در محل نصب خودداری نمایید.
  • بدلیل در معرض آسیب بودن صفحه کلید و مانیتور خودپرداز ,این قطعات شامل گارانتی نمیباشد. اما در صورتی که در زمان راه اندازی مشکلی داشته باشند تعویض یا رفع عیب خواهند شد.
  • هزینه ارسال قطعات معیوب تا شرکت جهت رفع عیب و بلعکس بر عهده شرکت کاسپین صنعت میباشد. مشتریانی که در جهت ارسال قطعات معیوب به شرکت هزینه پرداخت کرده اند میتوانند با ارائه فاکتور رسمی شرکت پست هزینه های پرداخت شده رادریافت نمایند. نکته: هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید واحد خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود. از تحویل دادن مرسوله به شرکت های حمل و نقل خصوصی بدون هماهنگی با کاسپین صنعت خودداری نمایید.
  • هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
  • دستگاه های بانکداری مانند خودپرداز میبایست حتما توسط نمایندگان مورد تایید شرکت نصب , راه اندازی و رفع عیب و تعمیر شوند. در غیر اینصورت دستگاه از حالت گارانتی خارج میشود و کاسپین صنعت هیچگونه تعهدی در قبال ارائه خدمات نخواهد داشت.

سایر محصولات: مدت گارانتی و خدمات فروش بسته به نوع کالای خریداری شده بستگی دارد و این زمان متفاوت است . چنانچه محصول یا کالای ارائه شده دچار نقص فنی شود، خریدار میبایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی به نسبت ارائه کالا و خدمات پس از فروش از شرکت گارانتی دهنده اقدام کند.

 

هزینه راه اندازی تجهیزات بانکداری:

کلیه قیمت های مندرج در سایت بدون احتساب هزینه نصب و راه اندازی میباشد و هزینه نصب و راه اندازی بصورت جداگانه محاسبه خواهد شد. در صورتی که توافقی در ارائه خدمات نصب و راه اندازی نباشد , هزینه راه اندازی تجهیزات با خریدار میباشد و کاسپین صنعت هیچگونه تعهدی در قبال نصب یا پرداخت هزینه های راه اندازی ندارد.

شرایط ۷ روزه بازگردانی کالا

.  در صورت استفاده از ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

  1. اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد. باید هنگام دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کاسپین صنعت با شماره تلفن های ۰۹۰۵۶۶۱۴۹۶۱ اطلاع داده شود . تحویل گرفتن کالا به منظور پذیرش سلامت کالا می باشد.
  2. اگر در اثر حمل و نقل هنگام ارسال، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد. در این صورت باید بلافاصله قبل از تحویل گرفتن کالا از طریق تماس تلفنی شرکت را مطلع نمایید. توجه داشته باشید تمامی کالاها در هنگام ارسال دارای بیمه نامه باربری میباشند.
  3. وجود مغایرت، باید هنگام تحویل کالا، به واحد فروش از طریق تلفن اطلاع داده شود. مشتری گرامی در صورتی که کالای دریافتی شما با مدل درخواستی شما مغایرت دارد بلافاصله با تماس با کارشناسان شرکت را مطلع نمایید.
  4. اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  5. اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد(شامل تجهیزات کارکرده نمیشود)، باید هرچه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات کاسپین صنعت (شماره تلفن ۰۹۰۵۶۶۱۴۹۶۱) اطلاع داده شود. (در صورت تهیه و آماده سازی برای ارسال هزینه های احتمالی و ایاب و ذهاب بر عهده مشتری خواهد بود).
  6. در صورتی که کالا هر یک از شرایط فوق را دارا نباشد شامل ضمانت بازگشت کالا نمیشود. بروز مشکل فنی مطابق با شرایط گارانتی عمل خواهد شد و مبالغ واریز شده برگشت داده نخواهد شد مگر با قبول خسارات وارده و هزینه هایی که کاسپین صنعت در قبال ارسال محصول متحمل شده است.
  7. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کاسپین صنعت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.(در صورت درخواست خریدار مبنی بر ارسال کالا با باربری یا خودروی حمل دیگر که شخصا خود خریدار هماهنگی های آن را انجام میدهد شامل امتیاز بازگردانی کالا نخواهد بود.)
  8. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش کاسپین صنعت ارسال شود.
  9. مشتریان گرامی هنگام دریافت کالا به صورت کامل کالا را مورد بررسی قرار دهید در صورت وجود مشکل، فورا با شماره تلفن ۰۹۰۵۶۶۱۴۹۶۱ تماس بگیرید و با اطلاع به کارشناسان کاسپین صنعت, مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن کالا یا تجهیزات خودداری نماید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کاسپین صنعت بازگردانده شود. در موارد جزئی بعد از هماهنگی با شرکت جهت مذاکره و حل مشکل و یا کسر مبلغی به عنوان خسارت وارده اقدام نمائید با توجه به شرایط و وضعیت ارسال و همچنین قوانین فروشگاه بعد از تحویل کالا , کاسپین صنعت در قبال محصولات تحویل داده شده به مشتری مسئولیتی ندارد و تنها به جهت رفع مشکل با مشتری هم کاری خواهد کرد.

چگونگی ارسال قطعات معیوب

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش شرکت کاسپین صنعت جداً خودداری نمایید.

لازم به ذکر است که هزینه‌های ارسال قطعات معیوب بر عهده شرکت کاسپین صنعت است. هزینه پست پیشتاز با  ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.

نکات و قوانین مندرج در این صفحه ممکن است در آینده شامل بند ها و قوانینی در مفاد آن باشد . فلذا انجام خرید به منزله پذیرش کلیه مفاد مربوطه میباشد.

شما میتوانید پاسخ ما به بعضی از سوالات متداول را در این صفحه ببینید.

پاسخ: کاسپین صنعت سلامت و اصل بودن کالاها را تضمین میکند. در صفحه محصول کشور تولید کننده محصول نوشته شده است که می توانید هنگام خرید از بارکد محصول نسبت به اصل بودن کالا مطمئن شوید.

  1. شما میتوانید با استفاده از نرم افزارهای بارکدخوان, کارخانه تولید کننده و تمامی مشخصات کالا را بررسی نمایید.
  2. با توجه به اینکه بعضی از کارخانه ها روی کالای خود بارکد و یا نام برند خود را حک می کنند می توانید نام حک شده برند یا بارکد را روی کالا مشاهده نمایید.
  3. معمولا تولید کننده های لوازم دیجیتال جهت شناسایی محصولات خود مشخصات هر کالا را در سایت خود ثبت میکنند. بنابراین هر کالا یک شماره سریال جهت شناسایی دارد که از طریق آن میتوان در سایت رسمی شرکت تولید کننده به اصالت آن پی برد.

پاسخ: کارشناسان ما برای راحتی و آشنایی شما مشخصات کالاها را ثبت نموده اند. در صورتی که قبل از خرید سوالی دارید می توانید با شماره های ما تماس بگیرید یا از طریق واتس آپ سوالات خود را بپرسید. ما در تلاشیم با ارائه اطلاعات دقیق و بروز بتوانیم پاسخگوی تمامی سوالات شما باشیم.

بله. رویه تحویل کالا در محل این شرایط را برای مشتریان گرامی به وجود آورده است. شما میبایست پس از تماس با کارشناسان ما مشخصات خرید خود را اعلام نمایید و کرایه حمل یا بیعانه را پرداخت نمایید و پس از دریافت کالا مبلغ را پرداخت نمایید.

ممکن است این رویه در شرایط خاص قابل انجام نباشد و با تشخیص کارشناسان صورت میپذیرد.

پاسخ: بله،

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

پاسخ: (بدلیل نوسان قیمت و جلوگیری از اشتباه پیشنهاد می شود با ما تماس بگیرید. اگر به هر دلیلی کالا به اشتباه موجود ثبت شده باشد بلافاصله بعد از خرید کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و وضعیت موجودی اصلاح خواهد شد.  در صورتی که قیمت تغییر کرده باشد تفاوت قیمت خریداری شده و قیمت جدید کالا توسط مشتری باید پرداخت شود. لازم به ذکر است در این صورت شما میتوانید سفارش خود را لغو کنید و در سریع ترین زمان کل مبلغ به حساب شما عودت داده خواهد شد.)

کاسپین صنعت حق خود میداند که به هر دلیلی سفارش پذیرفته شده را لغو نماید و نسبت به عودت وجه اقدام نماید.

کالاهای دارای قیمت که در سایت مشاهده میکنید با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار موجود و قابل سفارش هستند. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت یا چند روز امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

پاسخ: سابقه درخشان شرکت کاسپین صنعت در عرصه بازرگانی کالا این اطمینان را به شما می دهد که خرید از کاسپین صنعت تجربه شیرینی را برای شما خواهد ساخت. 

کاسپین صنعت با سابقه سال‌ها فعالیت و جلب رضایت صدها نفر مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده است.

کاسپین همواره به عنوان برند معتبر در بازرگانی و تجارت الکترونیک نزد مشتریان و وارد کنندگان کالا شناخته شده است.  بنابراین با خیال راحت و با اعتماد خرید کنید و لذت خرید از فروشگاه بزرگ کاسپین را تجربه کنید.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
تماس با ما

نیاز به مشاوره دارید؟

نام و شماره تلفن خود را ثبت نمایید و منتظر تماس ما باشید:
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.