تعویض کاغذ رسید مشتری خودپرداز نیازمند طی مراحلی است که ما به آسان ترین روش ممکن به شما آموزش می دهیم.
زمانی که کاغذ رسید مشتری دستگاه تمام شود و یا کاغذ به انتها برسد اپراتور پنل شروع به اخطار دادن میکند . با این عنوان : receipt printer is low
این اخطاریه به این معنا است که مقدار کاغذی که در پرینتر هست، مقدارش کم است. پس نیاز به تعویض دارد.
دستگاه را بر روی supervisor قرار میدهیم.
قسمت ریل رول رسید مشتری را بیرون می کشیم.
رول کاغذ رسید مشتری در قسمتی از ریل گیر کرده است.
برای آزاد کردن آن و در آوردن رول کاغذ رسید مشتری ، دو میله ی سبز رنگ واقع در انتهای رول را همزمان با هم فشار میدهیم.
لبه ی کاغذ را به بیرون میکشیم و کاغذ آزاد میشود.
رول کاغذ رسید مشتری را در می آوریم.
دوک سبز رنگی در وسط رول کاغذ قرار دارد که آن را هم بیرون میکشیم.
رول کاغذ رسید مشتری جدید را آورده و دوک را در وسط آن قرار می دهیم. و در ریل جای گذاری میکنیم.
در کاغذ های حرارتی یک قسمت فقط خاصیت چاپی دارد.
اگر کاغذ شما استاندارد NCR است ، قسمتی که دارای بلک مارک است باید به سمت بالا قرار بگیرید و چاپ در پایین کاغذ که کاملا سفید است اتفاق می افتد.
پس در دستگاه NCR قسمتی از کاغذ که خاصیت چاپی دارد باید به سمت قرار بگیرد.
برای جایگذاری رول رسید مشتری باید لبه ی کاغذ را از بین غلتک سبز بالا و سیاه رنگ رد بکنیم.
آنقدر لبه کاغذ را به جلو میبریم تا به تسمه برسد.
لبه کاغذ را به اول تسمه رسانده و در آن را میبندیم.
برای اطمینان از صحت جایگذاری دکمه سبز رنگ یا دکمه فید را میزنیم.
اولین کاغذ خروجی از دستگاه، با یک استیکر لبخند چاپ شده برروی کاغذ رسید را مشاهده می کنیم.
این نشان دهنده ی سلامت سخت افزاری رسید مشتری است.
ریل را در سر جای خود قرار می دهیم.
نوبت به این سرویس Inservice کردن دستگاه میرسد.
سوییچ را به حالت Normal گذاشته و بعد دکمه شماره ۲ را که دکمه Dispense است را میزنیم.
Super visor خاموش میشود و Inservise روشن میشود .
با آموزش های بعدی همراه ما باشید.
راهنمای مشتریان
خدمات مشتریان
دسترسی سریع
همکاری با ما
شرکت کاسپین صنعت توسط گروهی از متخصصان IT و R&D با هدف ارائه خدمات بازرگانی و نوآوری در مهندسی تشکیل و با سازماندهی و ایجاد زیرساختهای مهارتی وارد عرصه فعالیت شد. فعالیتهای کاسپین صنعت در ابتدا در زمینه های تامین تجهیزات صنعتی و تولید نرم افزارهای تخصصی و با اولویت ارائه خدمات بازرگانی حرفه ای بوده است و با گسترش و تامین زیرساخت های لازم عرضه و پخش تجهیزات بانکداری را شامل شد.
دیدگاه و اهداف شرکت
شرکت کاسپین با تلاش بی وقفه و تکیه بر تجربه و تعهد پرسنل خود همواره میکوشد با ارائه خدمات مشاوره ای بر اساس تجربه و تخصص به آنها کمک کند تا با انتخابی درست نیازهای خود را مرتفع کنند. شرکت کاسپین صنعت تلاش میکند تا از طریق توسعه خدمات و جذب رضایت مشتریان بعنوان امین خود ، سبب توسعه کسب و کار گردد.
تمامی حقوق این سایت متعلق به کاسپین صنعت میباشد. استفاده از محتوا تنها با ذکر منبع بلامانع است. Copyright © 2023