سامانه تلفن و پیامک معوقات
یکی از مشکلات بانکها و سازمانها , گردآوری و ساماندهی بدهیهای معوقه و وصول مطالبات میباشد. بررسی و ساماندهی اطلاعات بدهیهای مشتریان و برقراری ارتباط با آنها نیازمند زمان و به کارگیری نیروی انسانی میباشد.
سامانه اعلام تلفنی بدهیهای معوقه جهت تسهیل امور متصدیان بانکها در برقراری ارتباط با مشتریان و وصول مطالبات بانکها طراحی گردیده است. این سامانه ضمن دسته بندی مشتریان , به صورت خودکار با مشتریان یا ضامنین تماس گرفته و پیغام مورد نظر را به آنها اعلام مینماید . در انتها امکان گزارش گیری از تماسهای گرفته شده موفق و ناموفق وجود دارد. سامانه پیامک معوقات نیز جهت پیگیری تسهیلات معوقه از طریق پیامک که به صورت متناوب به ارسال پیامک به مشتریان و ضامنین آنها در فواصل زمانی مشخص میپردازد.
سامانه اعلام تلفنی بدهیهای معوقه جهت تسهیل امور متصدیان بانکها در برقراری ارتباط با مشتریان و وصول
امکانات سامانه تلفن و پیامک(SMS) معوقات:
امکان تنظیم محتوای پیام با تفکیک مشتریان و ضامنین
تنظیم دفعات تکرار تماس در صورت در دسترس نبودن مشتری
امکان تماس به موبایل ، تلفن محل کار و تلفن منزل صاحب تسهیلات و ضامنین
امکان ارسال پیامک متنی همزمان با تماس به صاحبان , ضامنین یا معرفین تسهیلات
امکان دسته بندی و انتخاب مشتریان بر اساس تعداد اقساط , میزان بدهی , تاریخ دریافت تسهیلات …
امکان درج نام مشتری , نام ضامن , شماره تسهیلات , تعداد اقساط معوقه , مجموع بدهی , کد شعبه , نام شعبه شماره تلفن شعبه در پیغام
امکان مشاهده یا لغو تلفنهای در صف
امکان تعیین زمان برقراری تماس با مشتریان
امکان اطمینان از پخش کامل پیام برای مشتری
تنظیم فاصله زمانی در صورت ناموفق بودن تماس
امکان حذف تلفنهای انتخاب شده از لیست تماس
امکان ارسال پیامک همزمان با تماس تلفنی
انواع گزارش گیری با امکانات متعدد :
·امکان اشتراک گزارش در شبکه
·امکان ذخیره گزارشها در سرور
·امکان چاپ گزارش بصورت مستقیم
·امکان گزارش گیری بصورت اکسل , ورد , PDF
·نمایش تعداد تلاش , مدت مکالمه , تاریخ و ساعت تماس
·لیست تماسهای گرفته شده ، لیست مشغولی ، لیست تماسهای جواب داده نشده